About Me

My Photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, June 17, 2009

LANGSIR RAYA AKU

Salam,

Tentu kowang dok tunggu2 n3 langsir aku ni ya, inilah wajah sebenar langsir baru aku tu baru siap dipasang kat rumah aku masa balik kelate hari tu.

Ini kira langsir raya le........siap sudah satu ruang tamu pertama, ruang ke 2 aku dah beli kainnya cuma tak tepek je lagi kat sini, nanti2lah dulu aku tengah serabut nih. Kain untuk ruang ke 2 ni habis dalam 40 meter temanya hijau lembut gitu, tunggu kemunculannya nanti.

Inilah hasil penat lelah aku layan ajerlah ya...............................






Sila abaikan beras yang berlonggok tu ya, ini pandangan dari ruang tamu ke 2. Rumah aku ni ada 3 ruang tamu semuanya, cuma ruang ke 3 jer takde tingkap sebab ruang ni dok kat tengah2.

Nantilah ada masa aku akan buat juga sejarah tentang rumah aku ni untuk kenangan aku sekeluarga dan tatapan anak cucu cicit nanti, muehehehehh................biar mereka tahu bahawa rumah ini direka oleh aku sendiri dan idea che abang skit2.

Cian kat rumah aku yer.........sesekali balik rasa macam malas nak datang sini semula, tapi apakan daya......

16 comments:

  1. cantiknye langsir umah akak....akak ni memang ada seni dlm mencantikkan umah....kalo la saya dok dekat nak aje suruh akak jaitkan langsir umah saya...

    ReplyDelete
  2. mak datok cantiknye langsir kakk...class arrr..
    susunan perabot pn cantik..akak ni mmg rajin dan berseni

    ReplyDelete
  3. adoi lah., meleleh sapa ko lantai doh air liur ni ha!!
    comei weh

    ReplyDelete
  4. cantiknya langsir mu sal..nanti ada rezeki akk nk ambil cnth tmph kt kedai blh sal...
    istana hinggap mu luasnya...sronok selesa..akk rmh teres je namaun ttp bersyukur dng nikmat dn rahmat allah seadanya...nanti bt lah n3 psl rmh sal teruja nk tgk....

    ReplyDelete
  5. MAMASYAZA,
    Time kasih la dik,biasa jer tu.....

    ReplyDelete
  6. Neezareef,
    Cantik ker dik,ala....perabut biasa jer,akak main letak jer tu.

    ReplyDelete
  7. Kak Sal
    ~ Owhhh cantiknya ruang tamu akak..nnt kalau kita nk tempah langsir utk umah br kita bleh?

    ReplyDelete
  8. KV,
    Comey ko,time kasih la.... kv,bolehlah tempah untuk raya nanti.

    ReplyDelete
  9. azlina,
    Ambik ajerlah kak,ala.....sama jer umah teres ke apa kan,janji kita bahagia.

    ReplyDelete
  10. Gieyana,
    boleh dik.....datang umah akak erkk.....

    ReplyDelete
  11. Cantik la umah akak…isk…langsir tu sesuai sgt..
    Huh??? Malas nak datang sini balik?? Akak dok mana? ni rumah kat mana?

    ReplyDelete
  12. nURmALa mAZLan,
    Pening erk.....sekarang ni akak dok KL,rumah tu rumah akak kat kampung di kelate nun.

    ReplyDelete
  13. waa cun la kak sal...tantekkk...beso nye umah

    ReplyDelete
  14. Malassss ckp laa kan..Kak Sal ni memg class forever..memg d lahirkan pnuh kesenian dn kcntikkan..marvelesss kak..i like

    ReplyDelete
  15. cantik la langsir tu...akak amik tempahan langsir ye

    ReplyDelete
  16. wah, cantiknyer rumah...
    hmm, kenapa lah rumah daku selalu cam tongkang karam...

    ReplyDelete