About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Sunday, June 14, 2009

I'M BACK YUHOOOO.......

Salam,

Kowang semua apa khabar? aku macam biasa la......seminggu tak bersua rasa macam setahun pulak, rinduuu........... sangat kat kowang semua, ada sape2 rindukan aku takkkkkk......macamlah
aku ni glamor sangat, hi hi.....

Sorrilah ya, sebenarnya bukan aku taknak update masa kat kampung, broadband buat hal pulak sengal betul, bergelora jiwa aku nih tau.



Nak tergelak aku lihat gambar kat atas tu, gambar ni aku snap masa nak balik KL semalam, lagi banyak dari balik kampung ari tu, penuh sampai ke tempat letak kaki aku kat depan tu, nak hulur kaki pun tak boleh. Macam2 ada, nantilah aku buat n3 barang2 yang aku beli tu, nak tahu tunggu.........

Aku balik sini sabtu, singgah umah sepupu kat kuantan, dia nak tempah langsir raya. Satu malam kami kat sana. Ahad pagi2 lagi kami bertolak ke KL, kuantan ke KL tak jauh ikut highway ambil masa lebih kurang 3 jam jerk.

Sampai je kat rumah rasa tak sabor2 nak bukak blog, gilo ko apo. Lepas angkat barang2 semua apalagi.......terjah le......

Daaaa......................jumpa lagi esok.

8 comments:

  1. fuhhhh biar betol...byknye brg...

    ReplyDelete
  2. sakan tu. Tak muat keto eh.

    ReplyDelete
  3. MAMASYAZA,
    Itu baru bahagian belakang, bahagian tengah dan depan tak nampak lagi tu.sesekali balik kelate gilo membeli,barang2 kat sana murah.

    ReplyDelete
  4. KV,
    Sumbat ajerlah janji muat, sampai anak2 tidur atas barang,mueheheheh....
    sorrylah kv tak sempat nak jumpa,nanti kita jumpa lain kali ya,kak sal ingat nak jumpa kv tapi banyak urusan pulak.

    ReplyDelete
  5. salam sal..yeha ..dah balik..
    nak tgk beli pe tu..bawak kopok lekor tak.

    ReplyDelete
  6. wow weeeiii.. kemain penuh lagi ya kak.. selamat kembali kak

    ReplyDelete
  7. atty's,
    Ha ha tepat sekali,ada ada.....tapi dah licin disapu dek anak aku.

    ReplyDelete
  8. Cutemiut,
    yer lah cute,balik sekali sekala borong sakan.

    ReplyDelete