About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, June 4, 2009

SHOPPING LAGIK

Salam,

Takde keje lain ke aku nih asyik shopping jerk memanjang, inilah penganannya orang sukee merayap macam aku nih, takde keje cari keje. Kata saje2 nak jalan2 jerk, bila dah nampak sale sampai 70% tak tertahan godaan gelora dijiwa nih.

Bila dah masuk nengok2, belek2, mestilah kena ambik. Nasib baik murah jerk, bolehlah.....alang2 tu ambik ko che Abang aku 2 helai, aku 1 jerk dan jeans satu. Lagi pun aku tak berapa gemor pakai tshirt ni.






Kelakor nengok Aying, ha ha ha........ masa ni kat dalam lif kat jusco ari tu, dia taknak aku pegang. Inilah pertama kali masuk lif sendiri siap bergayut lagi kat situ. Sekarang kalau pegi jalan2 kat mana2 dia taknak di pegang, nak berjalan sendiri sesuke hati dia je.......seronoklah kalau dapat jalan2 camni, ikut peel sape ntah hi hi.................



Yang ini pulak masa nak balik, jalan2 jumpa patung tercegak kat situ. Aying pegi peluk dia cakap abang, lepas tu pegang tangan nak salam pulak. Sedang dok pegang2 tu, tangan plak tercabut, adoooiiiiiiiiii yaaaa.........nak buat camno nih, ha ha....Aying dengan wajah ketakutan kat situ sambil pegang tangan yang tercabut.

Daaaaaaaaaaaa..............

10 comments:

  1. tu dah msti kak
    mula2 tgk2..saje2 pstu kenan2
    pstu plih2..
    pstu bayo ler ape lg.

    ReplyDelete
  2. Hehe cmno leh tggal tue cayang..Msti dak Aying tu dh gelabah tetiba tgn patung tu tcabut plak kan..hehe cian dia bru nk slam ngn Abg kan dh tcabut plak tgn tue..
    Mbeli belah tuk diri sdirik tue Haruss Kak hehe..

    ReplyDelete
  3. Neeza,
    Betul tu dik....tau takpe,tabiat yang tak dapet dielakkan. Yang seronoknya che Abang yang selalu huluq.

    ReplyDelete
  4. Mama Qaseh,
    tak taulah dia tarik kuat sangat kot...dia takut tuan kedai marah,nasib tak nangis.Betul tu.....sekali tuk diri sendiri,2 kali tuk kita,3 kali tuk aku......jugak,ekekeke....

    ReplyDelete
  5. salam sal..wakakkaka..kelakau mesti aying gelabah tuh.

    ReplyDelete
  6. atty,
    yo la,nasib baik tak nangis kat situ.

    ReplyDelete
  7. wakakakakakak
    wakakakakakak~ tgn patung tu tercabut eh..abis tu apa jadi?

    ReplyDelete
  8. nURmALa mAZLan,
    Jadinya kak sal campak jer kat situ,muahahaha...
    mujur tuanya tak nampak.

    ReplyDelete
  9. cutemiut,
    ciannya....takpe kak sal dapat baca gak.Sukee sangatlah dia,masuk lif pun takmo di pegang nak masuk sendiri, siap nak tekan lagi tu.

    ReplyDelete
  10. tu mknanya aying dh beso xnak dipegang dh:p

    ReplyDelete