About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, June 19, 2009

NASYID PAGI JUMAAT

Salam,

Di pagi jumaat yang mulia ini apa kata kita nengok nasyid dari penyanyi cilik ku ini, dah lama rasanya tak buat n3 tentang Aying ni, kali ini aku nak tepek gelagat Aying bernasyid pulak, kowang layanlah ya......kepetahan si kecik ni.

Tolong abaikan keseksian itew, tapi kat atas tu adalah menunjukkan kesopanannya......
layannnnnnnnnnnnnn..............................


video

Seterusnya layan yang kat bawah ni pulak, nasyid jugak maklumlah hari ni kan hari jumaat, tak berbaju pulak tu......takpe budak kecik, kalau aku pakai macam tu nanti ada yang pengsan pulak, muahahahahhh........ sekarangkan musim panas aku pakaikan baju dia bukak balik tak selesa agaknya tu.

Kowang nampak tak..........hi hi.......mikrofon fesyen baru idea si Aying, lantaklah.............asal dia tak mengarut kacau aku buat keje udahh.......

Layan jerk kepetahannya ok...............................

video

6 comments:

  1. amboi bernasyid lak ha..hehehe..

    ReplyDelete
  2. Bukan main ustaz aying bernasyid di hari jumaat nih yer....hihi

    ReplyDelete
  3. wah wah ni nk join rabbani ke raihan nih

    ReplyDelete
  4. salam,

    sgt terganggu nak dengor si cilik bernasyid bila playlist juga melalak.. tak reti nak off kan playlist tu? ;)

    jemput ke blog ambil award khas... :D

    ReplyDelete
  5. wey..penyanyi nasyid yg berrrgitu seksi...artis kedua tu tak lulus finas okkkk.....kena ban masuk tv kalau nyanyi lagu tuh!!

    ReplyDelete