About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, June 3, 2009

LANGSIR BARU ADIK

Salam,

Hari ni aku tepek n3 langsir plak, korang ingat lagi tak inilah kain yang aku tepek dulu dah jadik langsir pun. patternnya aku reka sendiri, harap adik aku berpuas hati dengan hasil seni ku ini,he he...

Su, meriah sungguh raya tahun ni gamaknya, langsir baru dan rumah baru lagi tu, chehh........
kembang lah tu.

Inilah patternnya layan ok............



Yang atas tu untuk tingkap bilik tidurnya. Kat bawah tu pulak untuk sliding kat ruang tamu.



Lepas balik dari kampung ni, aku dah nak mula jahit baju dan langsir untuk raya pulak. Nampaknya dah banyak tempahan dah ni, kowang dah buat perancangan ke belum??? sekarang masa yang sesuai untuk merancang sesuatu, nak mendeco, nak tukar langsir, nak jahit baju, nak ganti posa hi hi......... belum terlambat lagi, bertindak dari sekarang..... pesanan berguna ini ditaja oleh de'sal.

Dah, pegi buet keje cepat...asyik dok melangut kat depan ni satu keje pun tak jadi, ekekekeke.....
Aku ciauuuu dulu, nak kemas baju lusa nak balik kampung lak la la la la.........................

6 comments:

  1. Marvelesnyaaa kak yg wne purple tue i like..shantek sgt..
    Ht2 lek kg nnti yea..
    Mdah2an selamat pg dn blik nnti

    ReplyDelete
  2. raya sakan la adik k.sal
    dah le cantik..pndai akak jait

    ReplyDelete
  3. fuishhh cantiknyer tue..buat bg kita satu bleh?hehehe

    ReplyDelete
  4. Cantik arr Kak Sall yg ungu tu..english stylegitew..cam sama je bunga langsir tu ngn handbeg baru kak sall.1 set.

    ReplyDelete
  5. waa tanteknye yg purple tu..ttp english style..dh trjangkit ngn kak sal ke...ekek:D

    ReplyDelete
  6. cantiknya sal..jeles..huhuuh..

    ReplyDelete