About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, April 2, 2010

KENDURI NAIK RUMAH BARU

Salam,

Semalam terpaksa balik kampung lagi dapat call dari su paksa aku balik jugak sebab dia kenduri naik rumah baru, jadi dengan kelam kabutnya aku tak tau nak kasi apa, dalam dok kalut tu baru teringat yang aku ada terbeli 2 buah tray kayu kat nilai 3 aritu.

So apalagi aku pun memulakan acara bungkus membungkus, buat reben sikit dah pun siap, beginilah rupanya ringkas jer.......





Inilah isi dalamnya, boleh la....kan......... nak cepat ni curi masa jap, arini ada student nak belajar coklat.

Daaaaaaaaaaaaaa.....................

No comments:

Post a Comment