About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, April 27, 2010

CUTENYAAAAA........................

Salam,

Dirembat dari butik Avon dengan pembelian rm 20 keatas boleh dapat beg ni dengan harga rm 19.90. Aku terpikat dengan warna dan patternnya yang fink2 gitu, lembut jer kan....murah jew....sape nak sila ke butik Avon, cepatttt...............sebelum kehabisan stok.

Aku nak letak barang2 make-up jew...............yang macam2 tuh, boleh letak serbaneka kat dalam tu, segala mak nenek boleh masuk, pendek kata semua ada kat dalam tu, kalau anak ker...... che abang ker......mintak apa2 aku seluk jer terus kasik, hahahahahahahah...................

Layan gambornya..........................




Santekk kann.................eh eh......sama la pulak dengan comforter aku tu, hi hi.................mokcik pinky betoi laa...............dah tua2 pun minat pink, adooooiiiiiiilaaaaaa.......................mengalahkan anak2 pulak.

Daaaaaaaaaaaaaaa................

1 comment: