About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, April 24, 2010

MELARAM JAP..

Salam,

N3 ni berkaitan dengan besday me dua hari lepas, ada yang tanya aku dapat adiah apa???kalau tak cakap di katanya sombong pulak kan.....kalau cakap orang kata nak menunjuk2 pulak kann....pendek kata semuanya tak kena, nak tak nak aku cakaplah jugak, tapi tiada niat apa pun, sekadar untuk kenangan aku jerk kan.....

Adiahnya biasa2 jerk, tiada yang luar biasa semua orang mampu milik, dah rasmi pun arini, hahahahah........mokcik yang gelojoh.

Mula2 tunjuk mukee tuannya dulu bolehhhh.........masa ni nak balik kampung, sambut besday aku kat sana bersama family, aku bawa balik 2 biji kek coklat.





Eh eh..........apa snap gambor kat belakang nih????

Nak tahu tu la dia adiahnya, hi hi.........serba putih lagik tu.


Bertambahlah lagik koleksi henbag aku, yang dulu dulu dulu.........................sapa nak?????angkat kaki, hi hi.......aku lupa dalam kotak mana satu aku letak nih.......

p/s: rugi semalam kak tie takde, kami makan2, borak2, gelak2 semua balik umah mek tau..........

6 comments:

  1. Korang memang kan, asal kaktie takde jer buat makan2 yer, takdo keje lain........Tak kira nak jugak kek coklat....MENGIDAM nih...hahahhahaha.

    ReplyDelete
  2. salam.hehee cantik beg tu...mana lak ida punya beg warna putih tu ya..dah tak keja nie beg pun dok sumbat kat mana dah lupaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. atie,

    heh heh.....mengidam lak ya,betul2 ker main2 nih....kalau betul sal buat sebijik,tapi datang ganu lerr....

    ReplyDelete
  4. merpati66,

    salam kak ida,hahahah...kelakor beg boleh hilang ker....tu la kan.....terlebih duit nak sumbat kat dalam beg sampai tak tau letak kat mana,hi hi.....

    ReplyDelete
  5. pheewittt..cam anak dara ....

    ReplyDelete
  6. salam..kak sal..wah lawo speak n hb..huhuhu comey2....nak tambah seri kita bg akak bunga matahari..biar lagi bersinar......ada kat blog kita ye kak.........hope akak suke.....

    ReplyDelete