About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, April 3, 2010

KASUT SIAPAKAH ITU???

Salam,

Tentu uols dah boleh agakkan kasut siapakah itu, heh heh heh............macam kasut pengantin la pulak................... kasut sape lagi kalau kecik macam saiz budak sekolah tu, dah besar saiz kaki anak daripada maknya, hu hu.........

Tak tau nak pakai bila atau ke majlis apa, rasa2nya pakai masa hari konvokesyen che abang kot......tapi lambat lagi, buat masa ni aku simpan dulu buat pekasam, hi hi.......




Aku sukeee dengan patternnya yang ringkas tu, reganyanya pun murah jew....mampu milik boleh la kan.........

N3 ni nak cepat jugak sebab curi laptop che abang, ha ha ha.......yang sendiri punya rosak la pulak, seksanya......................che abang nak bawa pegi kursus jadi minggu ni tak dapatlah ai nak mengadap, kita jumpa minggu depan ler yea.....

Daaaaaaaaaaaaa..........

1 comment:

  1. assalam..
    cantik kasut tu,,
    tumit tak tinggi sangat...
    beli kat mane yer..
    ??
    email sy...
    nsag7341@gmail.com
    tq

    ReplyDelete