About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, April 12, 2010

HADIAH KERRRRR?????..............


Salam,

Sukeeeenyaaaaaa................................aku dah dapat lappy baru, la la la..................adakah ini hadiah besday ku??? aku pun tak pasti.

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...................mana mungkin, besday aku lambat lagi, tak aci la kan......ha ha ha..........botak kepala che abang dapat bini macam ni.

Dah che abang kasi, aku ambik ajerlah..........bukan aku yang mintak tau...........che abang yang belikan sebab tak tahan asyik berebut lappy jer.

Sekarang ni aku pun dah jatuh chenta dengan lappy ni tau...................layannnn..................





Daaaaaaaaaaaaaaaaaa...........................

7 comments:

  1. rezeki jgn di tolak akak..klu azie rembat jer...then ucap terimak kasih daun keladi bang hehehe..

    cantik i like red..

    lepas nie kena rajin2 update blog la akak

    ReplyDelete
  2. Azie,

    Betul tu azie...umpama orang mengantuk dibagi bantal ya tak...lena laaa....

    merah pun cantik...tapi siap tanya lagi,yang pink2 ada tak?hi hi....

    ReplyDelete
  3. merah sudah semestinye menjadi kegemaran Su jugak. su rasa su pun kena beli jugak la lappy merah cam ni...slalu berebut pc ngan anak2 nak main game

    ReplyDelete
  4. Patutlah dah sihat.....dapat lappy baru rupanya.Hehe...........

    ReplyDelete
  5. MAMASYAZA,

    Cadangan yang baik tu su,beli jangan tak beli,kalau kat kl lagi murah regenya kan.....

    ReplyDelete
  6. Atie,

    A ah kak tie.....baru senang sikit nak buat keje taklah berebut sampai merajuk lak tu,hi hi .....

    ReplyDelete
  7. wah ..beshnya dpt lappy baru..lepas ni leh jadik blogger tegar..

    ReplyDelete