About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, April 22, 2010

HAPPY BESDAY TO ME.........

Salam,

HAPPY BESDAY TO ME......HAPPY BESDAY TO ME......

Khas untuk diri aku sendiri, semoga tahun ni aku akan jadi lebih matang, lebih banyak beribadat, lebih bahagia, (selama ni pun bukan tak bahagia) lebih banyak tempahan, chehhh.........semuanya nak lebih2 ya......jangan badan pulak jadi lebih udahhh........terlebih sudahhh.............

Syukran... syukran....syukur kehadrat ilahi di atas limpah kurnianya waktu ini, saat ini dan ketika ini aku masih lagi bernafas di muka bumi ini. Tahun ni bertambah lagi umur aku, kejap jer.......pejam celik pejam celik dah 37 tahun you..........dah tua kerrr??????......hahahahaha............mokcik perasan muda lagik tu.

Malam tadi che abang balik masa tu aku tengah bersilat kat dapur buat kek coklat, yahoooooooooooooooooo...................akulah orang yang paling seronok, bukan ape............nak adiah jer.......jam 12 malam tadi dapat diah dari che abang, tq abang, terharu sungguh!! walau sesibuk mana pun dia selalu ingat besday kami, tak jemu2 kasi adiah, bang...........pemberian mu akan ku kenang sampai bila2 pun.

Daaaaaaaaaaaaaaa...................

14 comments:

  1. happy birthday kak sal.. moga panjang umur, murah rezeki n makin bahagia bersama keluarga tercinta.

    **kak sal x blk kelate ko?

    ReplyDelete
  2. happy besday kak sal...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..klise wishes huh..hehehe

    ReplyDelete
  3. Heppy besday kak,moga pnjang umur dan dimurahkan rezeki. Dapat hadiah aper dr cik abang kak?kui3

    ReplyDelete
  4. Salam- happy berday ye..selamat ulang thn kelahiran ke 37 hehe muda lg tu...moga di berkati Allah, kehidupan betambah rezeki dan kesihatan yg baik ye Amin

    ReplyDelete
  5. Uit...dah 37 tu...belum 40 an lagik... kihkih.ANW hepy bestday k...

    ReplyDelete
  6. slm sal,
    happy besday ye sal,semuga panjang umur,murah rezeki dah sihat serta bahagia hingga akhir hayat..Amin..

    ReplyDelete
  7. selamat hari jadi sal.semoga murah rezeki selalu dan bahagia bersama family tercinta..

    ReplyDelete
  8. Mama Hanim,

    tq yer....itulah yang k sal harap2kan.

    k sal dah ada kat kg ni...ada masa datanglah umah akak ya..

    ReplyDelete
  9. Suziey,

    Tq suziey,ingat jugak kat akak ya...he he...

    ReplyDelete
  10. eija,

    thanks eija atas doa mu itu,nak tau ker...tunggu yea....

    ReplyDelete
  11. sheila shefea,

    Thanks sheila,muda erkk...hahaha...

    ReplyDelete
  12. yahjastan@yaya,

    Insyaallah kak yah,memang itu yang diharapkan.tq kerana sudi wish besday sal.

    ReplyDelete
  13. atie,

    Sorry k tie,tertinggal plak,hi hi....tq k tie...40 an tu pun muda lg,hahahaha......

    ReplyDelete