About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, April 10, 2010

DUA MINGGU LAGI

Salam,

Dah lama tak update blog ai nih, bukannya apa yang benarnya laptop kesayangan aku dah rosak, nampak gayanya kena beli yang baru, tapiii............ongkosnya bukan korang tak tau kan......laptop satu lagi che abang bawa pi kursus la pulak, tinggallah aku terkulat2 kat rumah ni.

Nak dijadikan cerita rabu aritu tiba2 jer aku sakit, nasib kejap jew kalau lama2 susah pulak dahle che abang takdak kat rumah, hu hu..............sebagai suami yang sayangkan isterinya chehh...bila dapat tahu yang isterinya tak sihat terus terbang balik dari bentong ke kuala terengganu jam tu jugak, ish ish....sape tak sayang bini oiii......lautan api sanggup direnangi tau.....sanggup ker???hi hi hi................


Dah lari tajuk la pulak........yang sebenarnya dua minggu lagi pada 22 april ni aku akan
menyambut besday aku yang ke berapa erkk???????aku pun dah lupa la...........muahahahahhhh......boleh gitu, nak rahsiakan umur la konon........macam la muda sangat kan....................

Tahun ni pun nak sambut macam biasa jerk.........buat ala kadar jew....kek ker.....cupcake ker...........yang penting semua tu aku nak buat sendirik.

Dah malam ni, mata pun dah ngantuk, biasalah laptop curi kan.........faham2 ler yer......

Daaaaaaaaaaaaaa........................

1 comment:

  1. Hello De'Sal, you have a nice blog. Re your laptop rosak, I think you need to defrag, or do a defragmentation run, as maybe its clogged up.
    Try switching, sign out of everything completely, then switch on again.

    But do be very careful if letting a shop or someone repair for you.
    An unscrupulous person can download, or sneak in a malicious cookie into your computer and copy, read all your email, whatever.
    Check your instruction book re problems...

    You have a nice day and keep a song in your heart, best regards, Lee.

    ReplyDelete