About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, May 10, 2010

BERINAI

Salam,

Lama tak update blog, rindu pulak rasanya pada kengkawan semua. Minggu lepas tak berapa nak sihat, tenet pulak buat hal. Belum terlambat rasanya nak ucapkan selamat hari ibu pada semua kengkawan dan pengunjung2 blog aku ni yang bergelar ibu.

Semalam sedang aku kemas2 barang dalam laci jumpa sesuatu yang aku sukee, petang tu kebetulan keje dah beres apalagi aku pun mulakan operasinya, pakai kejap jew dalam 3 atau 4 jam dah dapat hasilnya, aku sukeee...........selalu pakai kat tangan dan kaki, hi hi..........

Jeng jeng jenggggg...................





Mokcik bukannya nak tayang barang kemas yee........nak tunjuk inai jew.............inai dari tanah suci mekah yang cair tu pakai picit jer, senang takyah nak tumbuk2 lagi, merah lak tu.

Aku ni sukee pakai inai tau, dari muda remaja belia sampai sekarang ni tak boleh nengok kuku putih, gatalllllllll...................jew tangan ni nak berinai, bukan tangan jer tau sampai ke kaki aku pulun, mengalahkan pengantin pulak gayanya, hahahahahahahahhhh..........................

Daaaaaaaaaaaaaaa....................

2 comments:

  1. tingat ..masa kecik dulu pun suka berinai.
    skrg pun kalo jumpa..tenyah gak .

    ReplyDelete
  2. azie suka bau inai tapi tak suka pakai...

    ReplyDelete