About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, May 25, 2010

ANAK MAMA

Salam,

Lama dah tak update blog ni, tapi sempat gak curi2 masa jalan blog kawan2 jap. Sekarang tengah sibuk mempromosikan coklat untuk hantaran kahwin, bertunang dan yang sewaktu dengannya lah.

Tiada apa yang nak di update kat sini, sekadar nak melepaskan rindu pada kengkawan semua jer....layan gambar mokcik dengan anak bongsu sorang yang manja ni, petah bercakap dan yang paling aku gembira sekarang ni Aying dah mula suka makan, tak kesahlah biar badannya naik sikit, cian aku nengok badannya sebelum ni, kurus kering jer.....




Tapiiii.................sekarang ni keje dia nak makan jer, bangun jam 3 atau 4 pagi pun boleh mintak roti bakar, hahahahahahah...........kadang2 aku hangin jugak, taulah kan masa tulah tengah sedap membuai mimpi kann..........hi hi...........

Terpaksalah bangun bakar roti untuknya, hurmmmm..........kalau aku tak bangun nanti melalak pulak, merajuk berlari ke dapur pegi buat sendirik, tulah peel dak Aying ni.

Daaaaaaaaaaaa..........

2 comments:

  1. ala tomeinyer..kak sal mai ambik award kat blog azie..

    ReplyDelete
  2. btul la kak...mmg risau tgk ank kering je...mcm tak bg makan.. tp kita ni dh beli mcm2...tak nk jgk makan..yg kt umh ni sama la....

    ReplyDelete