About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, March 30, 2010

PENGANTIN PINK

Salam,

Selamat pengantin baru buat anak saudara aku Faizi yang telah melangsungkan perkahwinannya pada 14.3.2010 baru2 ini. Semoga Faizi dan Nurul bahagia melayari bahtera dialam rumahtangga ini sampai kehujung nyawa.



Bergambor depan bilik penginapan kami di nenasi malam tu, seksa yang amat, 2 bilik jer yang ada, terpaksalah kaum wanita dengan anak2 tidur dalam satu bilik dan kaum bapa dan anak2 lelaki satu bilik, bayangkan betapa tak selesanya nak tidur dahle terpaksa masing2 berpisah laki malam tu, hi hi hi........................tapi takpe satu malam jew...............seronok jugak sekali sekala tidoq dengan adik beradik ni, susah tau nak berkumpul dan tidur sebantal macam ni bila dah tua2 ni kan, kenangan yang tak dapat dilupakan tau......

Snap jugak gambor semasa tidoq tapi tak diluluskan kerana terlalu seksi meksi, ha ha ha.........satu katil tidur 4 beranak masing2 ibu dengan anak kecik seksa yang amat, sampai aying melalak cakap sempit la mama, Aying panasssss.....................cian Aying, malam tu memang aku tak dapat tidoq sampai kepagi.



Tengah bagi tunjuk ajar pada pengantin dan sedikit petua, kih kih kih...................


Masa ni dah nak balik, masing2 kekenyangan. Jauh perjalanan lagi ni, aku balik terengganu, k tie balik bentong dan yang lain2 balik kelantan.

Daaaaaaaaaaaaa.....................

2 comments:

  1. Muncul gek n3 pengantin nih yer.....hihi, Bab tido tu sangatlah mengerikan, sakit seluruh tubuhkuuuuuu wakakakaka......

    ReplyDelete
  2. atie,

    yo la k tie,bukan sakit jer habis lenguh2 badan,dalam perjalanan lagi dah pikir sampai kat rumah nak zzzzzz.....kat tilam yang empuk tu,hi hi......

    ReplyDelete