About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, March 25, 2010

BARU ADIL KAN..............

Salam,

Sebenarnya cerita ni dah basi, tapi takpelah.......sajer nak tepek cake stroge yang aku tempah ni, sampai 2 minggu lepas, order 2 biji dapat satu sorang baru adil kan..........................ha ha ha ........macam orang kawin 2 la pulakkk.................

Layannn.................




Cute kan..................harganya pun murah, berbaloi-baloiiiii....................buat simpan kek batu jer....nak simpan kek betul pun boleh jugak, tapi.............sempat ker kek betul nak masuk dalam tu, hi hi.......................

Daaaaaaaaaaaaa.............

5 comments:

  1. leh je simpan kek betui .tp kena jenuh kena pesan..palin lama pun 1/2 jam je kot..tahan..lepas tu abis..lawa ar bekas kek tuh

    ReplyDelete
  2. Ni bekas kaca ke yg plastik tu kak sall? Yang plastik saya pernah jmpa rega dia 20hengget je. Yang kaca lak harga takyh kira..tp nak mengankat penutup dia berat yg amat. huhu papun smua yg kak sall buat cantik slalu.

    ReplyDelete
  3. atty's

    Ha ha ha......samalah kita atty.......belum sempat masuk dah abis kena ngap,buat simpan kek batu lagi baik. lama tak dengar berita atty sihat ker...

    ReplyDelete
  4. fazemy,

    Bekas plastik jer....tapi keras,sebiji macam kaca kan.....yang kaca takut pecah la pulak....yang ni murah tapi cantik....tak kesah la kan...

    ReplyDelete
  5. Macam tu rupanya bekas ke tu yer....Ok juga nampak,walaupun murah kan.Janji cantik!!!!!

    ReplyDelete