About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, March 24, 2010

TEMAN BARU



Salam,

Ha ha ha...........takde benda lain ker nak tunjuk mokcik ni kan, tunjuk sipi2 jer................. jangan terpedaya dengan tajuk yang tak boleh blah di atas tu yea........Inilah dia yang dikatakan teman baru aku tu, jangan korang ingat benda lain pulak.............

Baru 3 minggu jadi milik aku, sukeee...........................sangat2, senyum sampai ke telinga. Taklah susah2 isteri mu ini hari2 dok bawa unser yang besar gedabak tu, muahahahahhh......sekarang ni unser pulak jadi milik che abang dan si kancil yang che abang bawa dulu telah dijual.

Thanks abang, best jugak bawa keta ni memang tak dinafikan lagi, hi hi........................

Daaaaaaaaaaaa........................

2 comments:

  1. wah2 kak sal.. bestnya dpt kete bru.. camry lak tu.. makin best la jln2 pahni kan..
    Tahniah kak sal.. slmt meronda..he3..

    ReplyDelete
  2. wah kak sal kete baru yer...best nie

    ReplyDelete