Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Sunday, March 7, 2010

AKHIRNYA JADI MILIKKU

Salam,

Bukan main lagi tajuk tu ya, macam berebut kekasih la pulak,hi hi......... benda ni lah yang aku beli kat KK HOME DECO dinilai 3 aritu, sebenarnya aku ke KL nak merisik sesuatu, biarlah rahsia.............tunggu.....korang akan tahu jugak nanti yeaa...........bak kata pepatah sambil menyelam sambil minum air, selepas selesai menguruskan perkara penting tu, dengan semangatnya aku pun berdesup ke nilai 3, dalam kepala ni dah terbayang macam2, tujuan utama ke KK, apalagi shopping lerr............... heh heh.....

Layan jer.........ada lagi yang aku rembat tapi malas nak snap la pulak, aku tepek jam je yea......sebab dah lama aku dok mengidamkan dia, dulu ternampak kat reflesia mahal bangget, malas nak beli tapi kat KK ni murah skit harganya jadi apalagi rembat jerlah, tertunailah hasrat di hati.


Lepas shopping bagai, terus berdesup kerumah suesafia, jam dah 5 petang tapi sempat lagi curi masa pegi belajar buat fauxcake, cupcake dan slice cake. Jam 7 baru siap tq yea sue......atas layanan mu, kelam kabut skit lepas tu terus ke bangi beli bahan2 coklat pulak untuk customer kat terengganu ni, jam 9 baru selesai. Penat betul aritu tapi takpe asalkan semuanya terlaksana, eh eh......lari tajuk pulak, inilah rupanya cake aku yang tak seberapa tu.

Layannnnn......................


First time buat cake batu ni, ha ha ha......kelakarnya.......

Daaaaaaaaaa..........................

No comments:

Post a Comment