About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, March 6, 2010

SEDIKIT PERUBAHAN DISINI

,

Salam,

Dah bersawang blog diari aku ni kan, tak sempat wehhh.......ari2 sibuk dengan tugas seharianku, apalagi kalau bukan dengan coklat homemadeku itew.......hi hi.......

Curi2 masa kejap update blog, rindu kat kawan2 semua, kali ni aku nak kongsi hiasan diruang tamu kediamanku yang tecik comel ni, atas permintaan kawan2ku semua, inilah kediaman aku disini, tak banyak yang berubah cuma sikit ajer perubahannya.

Layan jerk ya.........................






Sedikit himpunan pelitaku yang ciput dan sarung kusyen yang lama jugak, belum sempat buat yang baru, mungkin raya nanti akan aku bikin yang baru plak.

Pssstttt....aritu aku ke KL korang nak tau aku kemana???? ha ha ha..........tungguuuuuuuuuuu....

Daaaaaaaaaaaa......................

No comments:

Post a Comment