About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, February 17, 2010

PANTAI BATU BURUK

Salam,

Cuti aritu sajer jalan2 kat tepi laut, sambil menikmati keindahan pantai batu buruk yang tersohor di kuala terengganu, dah lama aku tak datang sini memang banyak perubahannya. Kali terakhir datang tak silap tahun 1994, lama betul kan...........

Pantai yang indah dan bersih, sampai pun dah petang kejap jer, anak2 tak puas main, kalau ikutkan aku memang tak sukee ke pantai ni, salah satunya kat dalam keta penuh dengan pasir, balik rumah pula kena siram pulak pakaian anak2 sebelum masuk mesin basuh leceh, silap2 kat dalam rumah habis berpasir, sungguh aku tak sukee.

Layan gambarnya,





Makan jagung bakar sambil menikmati angin petang best jugak kan............lepas makan2 aku pun balik, dah mangrib rupanya tak perasan hari dah senja. Seronok jugak la sambil mengimbau kenangan lalu, masa tu datang bawa anak satu, sekarang hambik kau berderet macam keretapi, hi hi.......

Daaaaaaaaaaaaaaaaa........................

1 comment: