About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, February 10, 2010

KELAS CUPCAKE

Salam,

Gambar kenangan semasa kelas cupcake aritu, baru berkesempatan tepek kat sini, sekarang ni tengah bersemangat mempraktikkan diri buat cupcake pulak, insyaallah jika ada masa banyak lagi benda yang aku ingin belajar untuk menambah ilmu didada, mana tau kan esok2 anak nak bertunang ker.... kahwin ker....... boleh buat sendiri kan, chewah.....





Amacam cupcake yang aku buat tu, ok tak??? Ini juga salah satu hobi aku, sukee sangat buat benda yang memerlukan deco2 macam ni, bila dah siap terasa puas sangat tak dapat digambarkan.

Layan gambanya yea.................




Jeles aku dengan ida dari ida bakery, maaf ya ida, sal kagum sangat dengan dengan kebolehan mu dalam bidang masakan ni, pendek kata serba boleh. Sal memang berhasrat nak belajar dengan ida dari dulu lagi tapi tak tau nak carik rumahnya, last2 jumpa yang dekat ambik ajerlah.

Sampai sekarang dah pindah ni pun dok simpan hasrat tu, bila la agaknya boleh jumpa ya ida, sal nak belajar cistart ni, sebab sukee sangat makan sambil buat bisnes kan......

Ok....sampai jumpa lagi.

Daaaaaaaaaaaaa...............................

4 comments:

  1. wah kak sal, semua2 gambar kenangan ek? Now dah setel kt tgnu lah ye?

    ReplyDelete
  2. bebudak mesti suka, kalo kek didekorate cam tu...menarik perhatian

    ReplyDelete
  3. KV,

    a ah la kv,kenangan tu,tempat jatuh lagi dikenang kan.....rumah ganu belum setel 100% lagi.nak makan kopok lekor tok beng datanglah.

    ReplyDelete
  4. MAMASYAZA,

    Bukan budak aje yang suke,mak budak pun suke jugak tapi suke buat jer....makan sebiji pun tak habis.

    ReplyDelete