Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, February 4, 2010

RINDUNYAAAAAAAAA................

Salam,

Yabedabeduuuuu...............hari ni dapat juga aku melepaskan rindu yang telah sekian lama terpendam, chewahh......rindunyaaaa......pada kawan2 semua yang ku cayam, korang tak rindu ker???.....hi hi......ada ker yang rindukan aku ni, takpalah yang penting aku dah kembali berblog setelah sekian lama menyepi dek kerana kesibukkan kemas umah,urus anak2 kesekolah baru dan urus bisnes kat tempat baru, heh heh.......

Untuk pengetahuan semua coustomer2 yang belum tahulah kan.....bahawa sekarang ni de'sal sweet lovely dan de'sal collection koleksi langsir terkini sekarang ni telah berada di kuala terengganu, jadi bagi warga terengganu yang ingin membuat tempahan atau belajar coklat homemade sila sms atau email yang tertera di atas.

Syukurlah semalam baru dapat tenet, lembat betul. Hari ni dah tak menyempat2 nak berkongsi cerita dengan korang semua, almaklumlah kan dah 3 minggu sunyi sepi takde tenet, payah nak berurusan, hati ni takyah ceritalah meroyan dah rasanya.

Aku biasa2 jer kat sini, oklah jugak baru nak menyesuaikan diri di tempat baru la katakan........senang2 aku tepek gambor umah kat sini pulak ye........bila nengok gambor umah lama kat blog ni terasa sayu pulak, hu hu..........................entah kenapa aku sukee sangat dengan umah lama tu.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................

No comments:

Post a Comment