About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, February 9, 2010

KENANGAN BIRTHDAY AYING DI KL

Salam,

Kenangan di rumah lama birthday Aying 08.1.2010 yang lalu, kira birthday terakhir Aying kat sini lah kan........ aku jemput kawan anak2 dan jiran sebelah menyebelah jer, majlis yang biasa2 saje. Masa tu aku tak sempat nak tepek lantaran sibuk dok kemas barang nak pindah rumah.

Masa ni kat ruang tamu belum kemas lagi, hari terakhirlah kiranya, esoknya aku pun kemaslah barang2 kesayangan ku itu dengan rasa sedih, entah kenapa sayang sangat nak tinggalkan rumah itu, huh huuuuuuu..................

Itu cerita lama aku, sekarang ni kena buka lembaran baru kat sini pulak, sampai sekarang tak habis buka bungkusan lagi, hari minggu asyik sibuk nak balik kampung, katanya dah dekat dengan kampung kan.........perjalanan makan masa 2 jam setengah jer, apalagi gatallah bontot ni, silap2 kalau gaduh pun boleh aku lari balik kampung, kih kih kih.................acah jer..........selisih.

Layan gambor kenangan itew......................








Semoga semua kenangan di rumah lama itu menjadi satu sejarah, aku tepek sikit jer malas la pulak, amacam ok ke ko kek coklat yang aku buat tu??? heh heh......menu diatas aku buat soto jer.......masa tu tengah pening macam2 dok pikir kat dalam kepala aku tu, mujur boleh masak lagi.

Daaaaaaaaaa..............................

No comments:

Post a Comment