About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, January 8, 2010

TERPIKAT

Salam,

Inilah dia salah satu jambangan bunga kepunyaan aku yang dibikin sendirik, mulanya ingat nak letak tepi tingkap kat luar rumah berhampiran pintu masuk tu, tapiiiii.........tak sampai hati takut kena curik la pulak.

Pikir punya pikir timbul idea ni, aku letak jer kat dalam rumah hadapan pintu masuk tepi sliding tu. Elok jugak kan....nampak mach dengan langsir tu, hi hi.....................

Layan gambarnya yeaaaa....................





Yang herannya sape2 yang datang kerumah aku ni tak kira laki ker pompuan semua pakat2 dok terpikat dengan jambangan bunga ni, masuk sorang belek2, datang sorang lagi pun terus belek siap cakap lagi"lawanya bunga"

Macamlah lawa sangat kan...............bunga lain yang besar gedabak tu takde sape pulak nak belek2nya, korang nak tau tak setakat ni 2 orang dah tempah bekas dan bunga tu nak aku gubah sekali, yang lucunya nak sebijik macam tu jugak, ish ish................

Untuk tidak menghampakan orang, aku pun buat ajerlah. Tapi yang tak syoknya sama pulak dengan aku punya, kalau rumah jauh tu tak kisahlah kan...............ahhh...........biarkanlah, bila lagi aku nak tunjukkan bakat aku yang terpendam ni, miahahahahhhhh.............perasan weh!!!!.

Sajer nak tepek pic jambangan bunga tu, bila dah masuk kotak nanti entah apa jadik agaknya yea........sedey aku, taknaklah aku pikir2.

Daaaaaaaaaa..........................

1 comment: