About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, January 6, 2010

PROJEK TERGENDALA 2009

Salam,

Tak ramai yang tahu projek cendawan tiram kepunyaan aku ni, projek ni diusahakan di kampung. Sekarang dah tak beroperasi lagi disebabkan masalah2 tertentu yang tak dapat dielakkan.

Tak sangka tengah dok kemas2 terjumpa gambar ni, kenangan mengusik jiwa........
Masa ni cendawan baru nak mula tumbuh, cuma ada beberapa botol jer yang yang dah kembang sepenuhnya.



Insyaallah akan diusahakan lagi pada masa akan datang, masih tak putus asa lagik tu, ha ha ha..........sape nak kerja dengan aku sila angkat kaki, kih kih kih...........

Daaaaaaaaaaa.....................

2 comments:

  1. Selamat Tahun Baru Kakak ku..
    Winduuunya kat dia..
    Sory lma tk jnegah akak..
    Membusy cikit ujung thn ri tue..
    Wah..jelitezz nya dia free hair..
    Cam ank dares laa kak..

    ReplyDelete
  2. Mama Qaseh,

    Selamat tahun baru jugak dari akak,ha ha ha...anak dares ker....takdelah,dah tua pun....heh heh...

    ReplyDelete