About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Sunday, January 3, 2010

SHOPPING DAN GIFT

Salam,

Hari ni sajer jerk aku tepek barang2 yang sempat dirembat hari tu, dalam perjalanan ke mersing tu sempat lagi singgah kat nilai kejap, tujuan utama nak ke kk sebab tak puas hati pegi minggu lepas.

Sebenarnya aku taknak lepaskan peluang jualan gila2 tu, beli 1 percuma 1, masa nilah kita boleh berjimat sikit kan.............berbaloi2......

Inilah dia barangnya ambik jugak walaupun kat dinding tu dah penuh, tak sedar diri lagik tu, ha ha ha........

Aku ambik rak ni dan percuma yang sama harga dengannya adalah quilt yang comey kat bawah tu, sukee sangat sebab dengan harga sepatutnya satu barang dapat dua barang gitu.


Berkenan la pulak dengan tingkap ni, rembat lagi...... Dengan tamaknya aku rembat dua sekali, tapi sampai lo ni barang2 yang aku rembat tu dok dalam bungkusan lagi, ish ish ish........



Balang ni aku rembat di romantika kat Angsana ari tu, ambik tiga biji kasi kat eija satu yang tinggi tu.


Tin ni pulak dapat dari kawan baik aku kat mersing, sukeeee................sangat senyum sampai ke telinga dapat tin ni, memang dah lama aku idam2kan, thanks kak Lin kasi tin ni, macam tahu2 aku sukee tin, hi hi...................


Jangan jeles yea.........bukan banyak mana pun......baru jer nak giler kat pelita2 ni, kui3.....itulah dia himpunan pelita aku yang ciput. Dua biji yang tecik tu si eija kasi, thanks eija....kak sal sukeee........satu lagi yang ada decal tu, kak yah yang kasi suatu ketika dulu.

Masa balik kl aritu sampai jer kat simpang nilai tu, che abang tanya''taknak ke nilai lagi ker....'' masa tu jam 9 malam, aku yang kat sebelah ni jawab''oooooo.....perli yaaa........jom la kedai belum tutup lagi ni, kalau ayang nak pegi betul2 macammana???...''

Tiba2 Che abang gelak dengan aku2 sekali gelak, sukee sangat menyakat orang buat lawak macam tu.

Daaaaaaaaa...................

2 comments:

  1. wah! seronok shopping.. lama btul tak jenguk kak sal

    ReplyDelete
  2. FRB,

    Ya la....lama tak dengar berita,alaa..........sikit jer...

    ReplyDelete