About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, January 1, 2010

PAGI HARI KEDUA

Salam,

Pagi2 lagi semua dah bangun, sebabnya nak mandi kolamlah kan....tapi mamanya suruh sarapan dulu, kalau tak seorang pun tak boleh mandi, maka terpaksalah kena ikut arahan mandi kat bilik dulu, pakai cantik2 pegi sarapan, lepas tu baru boleh tukar pakaian untuk mandi pulak, jangan main2 dengan mamanya ni, aku kalau bab2 macam ni memang aku tegas dengan anak2, sape tak ikut arahan memang kena, miahahahahahhhhh......................

Along ditugaskan untuk mengawal Aying sebab kolam ni untuk orang dewasa, kolam kanak2 dah penuh masa tu padahal masih awal lagi.

Layan gambar ya..................................






Lepas mandi masing2 kesejukkan, lepas tukar pakaian semua dok lepak2 depan tv sementara tunggu nak pegi jalan2.

Dari mula2 sampai hingga ke hari ketiga, kerja aku makan makan makan, risau......pegi rumah orang tu, makan....rumah orang ni pun makan.....sampai penuh perut ni, taknak makan tak sampai hati pulak......

Kalau macam ni selalu boleh naik montel badan aku ni, tapi takpe.....sekali sekala kan...........ayat nak sedapkan hati, hi hi..............

Petang tu kami ketepi laut mersing ambik angin sekejap, sementara balik ke bilik.



Suatu ketika dulu, selalu juga aku datang ambik angin petang kat sini sambil minum petang dan melayan anak2 main kat taman permainan.

Walau dimana pun aku berada, kenangan lama tempat aku pernah tinggal dulu tetap dalam ingatan, begitu juga dengan kawan2, kami selalu berhubung.

Di mersing aku terima gift dari kak Lin, terharu rasanya....dia kasi sewaktu kami hendak bertolak ke jb hari tu, sekali lagi berlaku drama airmata kat situ, hi hi.........aku cuba tahan tapi airmata ni tetap nak keluar jugak, poyo betul...

Daaaaaaaaaa....................

3 comments:

  1. wah.. sakan gitu anak2 akak ya..
    eemmm selamat thn baru tuk akak sekeluarga dan juga selamat ulangthn utk hubby akak ya

    ReplyDelete
  2. sentimental gak ekk akak ni...mudah keluar airmata...

    ReplyDelete