About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, January 2, 2010

JUMPA TEMAN BLOGGER

Salam,

Masih kat johor lagi, kalau korang nak termuntah baca n3 ni pun aku tak kesahh........aku cuma nak tepek gambar kenangan aku dengan teman blogger yang yang pertama kali bersua ni, tak lain tak bukan EIJA dari eija cottage, tentu korang dah kenal kan....................sapa tak kenal tokey pelita ni, kih kih............





Eija datang ke hotel jumpa aku, lepas borak2 dan bergambar bagai kami keluar hotel pegi jalan2 kat Angsana, sempat lagi cuci2 mata kat romantika. Thanks Eija sudi teman kak sal jalan2 hari tu, lepas tu terus kerumah Eija nak nengok pelita pulak, kui3...........(dah berjangkit )




Tengah syok pilih pelita, jangan maree ye korang............aku dah rembat pelita korang punya, miahahahahhhh..............sorry yea......tokey kata takpe, aku rembat ajelahh..............

Pung pang pung pang dah jam 4 lebih, aku bertolak balik kl dengan hati gumbira, korang nak nengok tak apa yang aku dapat semasa di johor tu????.......tunggu yeaaaaa.................

Daaaaaaaaaa.......................

1 comment:

  1. amboi cantiknye pelita2 tu...ada kecik, ada yg besar...ada yg cumel..semuanya...cute..pandai akak menyusun

    ReplyDelete