About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, January 4, 2010

3 DALAM 1

Salam,

Pada 1.01.2010 aritu aku telah mengadakan sesi makan2 yang alakadar jer, untuk meraikan kesyukuran dan doa selamat sempena besday che Abang, kejayaan Along dan sambut tahun baru sekali, umpama majlis 3 dalam 1 gitu.

Aku tak jemput sape2 yang hadir cuma adik beradik che abang dan sepupu2nya, itu sajer. Aku masak alakadar jer......mula2 ingat nak buat kek icing sendiri siap beli icing yang dah siap dan bunga sekali, alih2 pegi rembat kek kat kedai jugak, miahahahahhhh.............aku penat laa.........ikutkan hati semua nak buat sendiri, tapi kesihatan tak mengizinkan.

Layan kek yang tak seberapa itew........................



Acara potong kek, ha ha ha..............nasib anak ada kat depan tu, Aying pulak yang melebih-lebih. Layan gambarnya yea..........






Aku bagi baju jer untuk hadiah besday che abang tahun ni, boleh pakai untuk keja. Tahun ni che abang dah mula kerja balik setelah 2 tahun setengah cuti belajar.

Selamat tahun baru untuk korang semua ya.........azam tahun baru ni aku ingin buka kelas coklat kat rumah ni, untuk sape2 yang berminat nak belajar tu boleh caling2 aku yea.......dan mengikuti sebanyak mungkin kelas2 kek seperti cupcake dan yang sewaktu dengannya.

Daaaaaaaaaaaaa......................

3 comments:

  1. slmt taun baru kak sal..bagus la azam akak..semoga berjaya

    ReplyDelete
  2. neezareef,

    insyaallah neeza,itu hobi k sal tau.....

    ReplyDelete
  3. wah...banyak gak ekk yg akak masak, dah la pandai hias umah, pandai masak lagik..best..best

    ReplyDelete