About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, January 7, 2010

HIASAN MEJA

Salam,

Buat masa sekarang inilah hiasan meja di ruang tamu aku, sebenarnya dah takde mood nak mendeco2 lagi dah, sekarang ni tengah menunggu keputusan dapat posting kat mana tak tau lagi.

Layan gambarnya yea............mungkin ini deco terakhir sebelum aku memulakan tugas memasukkan semua barang2 ni kedalam kotak, sedih bunyinya kan..........hu hu hu..................



Tempat letak cupcake tu sebenarnya bekas puding, aku make-up2 sikit jadiklah macam tu.



Harap2 kalau jadi pindah, barang2 aku ni tak rosak. Risau aku memikirkan benda2 ni, adooooiiiii..........laaaaaaaaaaaaaa...................penatnya mokcik nak berkemas, tolong akuuu............

Daaaaaaaaaa.......................

3 comments:

  1. kak sal, sblum masuk kotak tu, lelong la kt blog mana2 brg yg nk letgo

    ReplyDelete
  2. FRB,

    Lelong ya,kak sal sayang la dik......susah nak dapat balik benda tu.

    ReplyDelete
  3. Dah dapat posting ke?????Coklat lum belajo gik nih...Abe kime asyik kata NANTI2 jer...

    ReplyDelete