About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, March 16, 2009

JALAN-JALAN CARI MAKAN

Ahad ari tu aku rasa tension sangat, dah le cermin meja kopi aku kebabommmmm dek kena mastul, anak aku yang tua punya keje yang kecik ok plak. Haa...aku malas nak cerita masa tu...bla bla blaaa, uols faham2 sendiriklah ya! kan kita semua ada anak, yang bezanya kecik dengan besar aje....

benda dah terjadik nak buat camnokan, redha ajelah, tapi berat hati gak nak redha ni. Tak apalah aku carik kedai cermin, tempah sebijik yang macam tu abis cerita, buruk perangai aku ni tau....

Petang aku buat muka 10 sen ajak en.lokman pegi Alamanda, kononnya anak dara aku nak beli pin rambut aje mengades tul punya orang, nak pin rambut anak pun beli kat Alamanda. Sebenarnya aku nak ronda2 cuci mata aje....

Aku ni kalau ari minggu tak jalan2 tak sonang duduk, dah jenis macam tu, nak buet camno kannn.....sesampainya kat sana fuyoooo.....sale 50% untuk handbag bonia, kasut, pakaian lelaki banyak lagilah, aku jeling2 aje.

Sambil aku jalan2 tu, nampak plak Habib buat sale white gold, aku apalagi tumpang sekaki la....tumpang tengok jer....en .Lokman jeling2 kat aku, nasib baik aku taknak....aku tunggu birthday dan hari ulangtahun perkahwinan aje kalau nak benda ni. comfirm dapat....

Dah ponat kaki berjalan tu, tetiba terasa lapar lak, aku pun terus masuk ajelah......makan sepuas-puasnya, yang 2 potong kat bawah tu aku punya tau.....jangan ada yang terliur plak.nyam nyam..









Inilah kami anak beranak, kalau makan tempat macam ni 2 keping tu mesti abis. Tapi kalau tak abis ko anak bini, nak abis ko sape plakkan..... lepas makan terus balik, magrib sampai kat rumah. Lepaslah aku malam tu, takyah susah2 masak. sukeeeeeee....

6 comments:

  1. sedapnya makan pizza...hihi,jgn suap masuk hidung sudah lah ye...hehe.

    ReplyDelete
  2. hehhehee.....nasibla kak, anakkk...sama le kiter! sabor je lerr..

    hikss, sy pun suke klu tak yh masak. ari2 msk boringkan?

    ReplyDelete
  3. romantiklah kakak kite ni..klau mkn mcm mkn berdamai gitu..i like ...hehehe

    ReplyDelete
  4. kak sall syiok kan kalu dpt tgok sales tak beli punn rasa best.. hahahhaahha

    wah sungguh romantik kak..siap bersuap2an... bagus2..

    ReplyDelete
  5. Romantiknya.. Macam adik ipar Encik Lokman yang kembar tu.. yang suami dia nama anak raja tu..

    ReplyDelete
  6. Memang sedap k tie,takkan nak suap kot hidung plak.

    suzie ,sabor dah ni...klu tak dah kena dah...
    memang ya,tak tahu nak fikir dah, nak masak apakan...

    Yazeema,Romamtik ker...biasa dah...

    yo lah linn,takleh beli tengok takpo dah..
    makan suap sokmo.

    Tahu takpo,ha ha macam kenal jer...

    ReplyDelete