About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Sunday, March 15, 2009

BUAT TATAPAN KAK REMI DAN SU

Gambar langsir ni saja aku upload kat sini, supaya tuan punya langsir dapat melihat patern yang dah siap ni, sebenarnya tuannya suruh aku yang belikan kain ni, dia cakap nak match dengan badan langsirnya yang berwarna keemasan, susah nak cari beb......jadi pilih punya pilih, aku bincang dengan kak tie, sebab tuan punya langsir ni kawan sekolahnya tau, aku pun belum mengenalinya lagi. Dengan kata sepakat corak nilah yang paling sesuai, jadi ambik ajelah......

kak remi, ini dia hasilnya taraaaaaaaaaaaaaaaa.....



Haa......yang kat bawah ni kain lebih je, jadi...... daripada simpan lebih baik di buat satu lagi kepala langsir, sikit.... aje lagi tak cukup kainnya, tengok ribennya tu terpaksa di buat dengan kain berbunga plak yang sepasang kat tengah tu....tapi kalau aku tak bagitahu mungkin orang tak perasan kot, di ingat fesyen ke kannn....

kat bawah tu kalau letak manik lagi menyerlahkan....nampak kosong je.
tengoklah .......



Satu lagi ni langsir pintu bilik rumah akulah....adik aku kat kelate nak tengok , dia nak buat kat rumah barunya nanti, aku buat dengan kain lebih aje tu....

ok, setakat ni je lah, di harap kak remi puas hati yaaa....aku ngantuk dah ni, aku tidoq dulu ya.

2 comments:

  1. raya ni leh la fesyen tiru langsir kak sal.. cantik tul

    ReplyDelete