About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, March 14, 2009

HUTANG TAG DARI CINTA ABADI

Salam, hai.....selagi tak bayar hutang ni, tak senang duduk dibuatnya, maka terpaksalah aku tunaikan permintaan adik yazeema ku ini. di harap sapa2 yang kena tag macam aku ni, siapkan cepat ya......ok aku mulakan , serius ni.....

1. Do u think u're hot

Memang la hot, tapi bukan hot tu la...hot sebab panas, kat rumah takde aircond.

2.Upload ur fav pic






3. Why do u like that pic ?

Sukeeeelah sebab makan orang yang tolong suapkan. (jangan jeles).

4. When was the last time u ate pizza ?


Bulan lepas kot......tiap bulan aku makan benda ni, bulan ni idak lagi.

5. The last song u listen to

Hanya kau yang mampu, nyanyian Aizat AF, tangkap jiwang habis....syiok dengar.

6. What r u doing right now beside this ?

Aku banyak keje laaa....menjahit, mengemas , memasak, buat keje2 kat rumah nilah, kannn surirumah.

7. What name u prefer beside yours ?

En. Lokman dan anak2 aku le.....

8. People to tag :

1. Amirul amrie
2. Amelia aireen
3. Aifa amirah
4. Aidil afizudin
5. Amirun afham
6. Amrin adiputra


9. who is no 1?

Anak sulung aku laa......keh keh

10. no.3 is having relationship with ..

Takdelah,masih belajar lagi......baru darjah 5 hi hi...

11. say something bout no 5

Hai.....yang ni perangai pelik skit, kalau jumpa serangga tak sempat mengucaplah jawabnya.

12. how about no 4

Haa...... yang ni sebiji macam perangai aku, dari kecik pandai berdikari, bijak mengatur masa, tak payah diarah, tak makan selagi kerja2 dia belum siap, hebatkan.....terperasaan la plak.

13. and no.2


Anak dara akulah dah tingkatan 1 pun, aku rasa baru ......jer aku sekolah menengah,cepatnya masa berlalu.....dah tua rupanya, mana ada...... umur aje yang tua, tuan muda lagi..kan... kan......(tak sedar diri tul orang ni kan).

Ah!!!!! lega......dah siap pun tag aku ni, ada sape2 yang nak tag lagi tak.......lariiiiikk.....

2 comments:

  1. dah terlepas ni..dah jawab taq,tq kak lepas ni bleh tag lagi hehehehe

    ReplyDelete
  2. eh.. aku lom answer tag lg la..

    ReplyDelete