About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, February 26, 2009

PENGANTIN LAMA


Selamat pengantin lama semoga bahagia selalu

Pelamin masa kawin adik aku dulu

Bersama anak2 (masa tu anak 5)

Sekali pandang macam kenal, 2 kali pandang memang sah dah kenal bebenor budak 2 orang ni. Berangan nak naik pelamin weh.......masa kawin dulu tak nak buat pelamin, bila dah beranak pinak gian pulak dah, tokleh tengok pelamin tu kosong berdesup naik posing bagai nak roboh pelamin tu. Tak cukup 2 orang dengan anak2nya sekali di angkut, kes berat dah ni.....

Biar apa pun orang nak kata, terserah.....aku nak merasa juga naik pelamin nih, dah le masa kawin dulu aku nak buat pelamin suami aku tak nak, buat dalam bilik aje....malu katanya. Malu apa, masa tu aku ikutkan aje walaupun sedih uwaaaa...sebab kawin ni sekali aje kan.

Tapi takpa, sekarang aku tak kesah... bukan penting mana pun pelamin tu ya...tak naik pelamin pun bahagia jugak, ada yg kawin tempah pelamin bagai nak rak pun tahu2 dah bercerai - berai betul tak kengkawan. tapi..... esok2 jika ditakdirkan anak2 aku nak kawin, akulah orang yg paling sibuk dok buat pelamin gamaknyalah, dah memang minat aku buat keja2 macam ni.

4 comments:

  1. semoga akka terus berbahgaia hingga akhir hayat yer..... ala pelamin tak pentingkan.. yg penting kasih sayang tu... hihihhihi

    tapi skreg dah bykkan pakej kalau saja2 nak amik gambar.....nanti akak leh posing2..

    akak TQ yer shre rahasia awet muda tu.....leh linn praktikkan...

    ReplyDelete
  2. amin....begitulah hendaknya ya...
    Linn,selamat mencuba.

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin lamaaaaaaaaaa...hihi

    ReplyDelete
  4. Selamat pengantin lama..

    Semakin hari semakin sayang..

    ReplyDelete