About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, December 16, 2010

MAJLIS PERTUNANGAN

Salam,

Majlis pertunangan anak sedara sabtu minggu lepas, aku jadi tukang sibuk, hihi.......sibuk menjadi mak andam, sibuk buat gubahan hantaran cupcake, sibuk buat cupcake banyak2 bagi makan kat sanak saudara, sibuk dok hias pelamin dan sibuk dok curi makan ayam percik kesukaan aku, haha......

Sibuk jugak dok bergambar sana sini, itu dah memang adat la kann........majlis hari tu memang cukup meriah sekali.

Layan gambarnya yaa...........















Seronokk......klu ada majlis macam ni selalu kann.......dapat berkumpul dgn adik beradik, memang bestttt......

Daaaaaaaaaaaaaa.......................

2 comments:

  1. salam sal..sal leh mengandam rupanya ..
    tahniah utk anak sedara sal

    ReplyDelete
  2. slm atty, boleh la skit2, mak andam terjun he he....lama tak dengar berita, sihat ke???

    ReplyDelete