About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, September 4, 2010

TUDUNG RAYA



Salam,

cuti aritu ambik kesempatan carik tudung raya plak, hambik ko......nak raya la katakannnnnn......habis segala warna mak nenek baju mokcik rembat, kali ni aku dapat shopping dengan aman sekali tanpa gangguan si Aying yang lasak tu dan che abang tunggu sampai tertidur dalam keta, kih kih..................ciannyaaaa......bini punya pasal, entah berapa kali mimpi tak taulah.

Aku sukeee tudung Ariani, sebab awninya yang memang lain dari yang lain, cuci berapa kali pun macam tu juga, sekali sarung je awninya terus terletak kat muka dengan cantik sekali.

Sekarang tengah ada promosi jadi boleh la rembat lebih sikit, sapa2 yang tengah mencari tudung tu, kunjungilah butik Ariani secepat mungkin sebelum kehabisan stok, hi hi........jadi tukang promosi la plakkk....

Daaaaaaaaaa.......

1 comment:

  1. amboi akak, borong sakan tudung...cewaahhh cewaahhh, beraya sakan kali ni

    ReplyDelete