About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, September 21, 2010

RAYA PERTAMA KAMI

Salam,

Baru sempat nak update gambor raya, tema baju raya kami tahun ni warna apa ntah, nak kata purple tak juga, tak kesahlah warna apa pun asal sedap mata memandang dah oklah tu kan....

Raya tahun ni rumah che abang lagi, huhu.......sebab semua dah buat kata sepakat nak beraya kat umah mil memandangkan tahun ni pertama kali sambut raya tanpa Fil yang telah pergi bulan 3 aritu, kami tak kesah, aku ikut jew apa yang baik, isteri solehah la katakannn.....ecehcehhh.........

Raya tahun ni adalah yang paling tak best okeyyy................bukan sebab raya umah mil tapi seminggu sebelum raya aritu aku kena gastrik teruk sampai takleh posa, klu posa badan akan menggigil2 sebab sakit dan pedih kat perut dan dah pastinya tak boleh buat satu kerja pun, mujur tempahan coklat dah siap masa tu, itulah ujian yang Allah bagi pada aku masa tu, aku terima segala ujiannya dengan sabar dan harap tidak akan belaku lagi pada masa yang akan datang, insyaallah.

Layan jew gambornya,






Raya pertama, kami kerumah sepupu sepapat kat kampung che abang, aku nampak jew sihat tu tapi kalau lambat makan mulalah sakit datang balik, kena makan selalu, kalau macam ni nanti gumuklah hakuuuu....uwaaaaa.....taknakkk...

Ada tak di sini sape2 yang pernah kena gastrik?? andainya terbaca entry ku ini tolong bagitau andai ada cara2 atau tip nak menyembuhkan penyakit ni, pleaseee.................

3 comments:

  1. wah... nampak meriah beraya kak.. selamat hari raya kak.. cantik warna bj akak

    ReplyDelete
  2. seronoknyer tgk family kak sal...mesti meriah kan

    ReplyDelete
  3. adui kak sal...sama la kita. nampok je dlm gambo jelita tp hakikatnyer perut very problem okey.. Saya dh semiggu tak okey2 lagi. Angin+sebu+senak...dah 3 klnk pegi..dpt ubat angin yg kunyah dh lega ckit. Klu tak siap dgn kepala pening mcm mabuk org ngandung....badan pun tak stabil..angin jenis degil! ssh nk kuar...sabor je la

    ReplyDelete