About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, September 3, 2010

HAPPY 17 TH ANNIVERSARY




Salam,

Bergambar dihari ulang tahun perkahwinan kami yang ke 17 th pada 31 ogos lepas sama dengan tarikh hari kemerdekaan kita, kebetulannya bulan puasa dan dah nak raya makanya takdelah suprise apa2, sebab semuanya dah ada seperti baju, kasut, handbag,subang dan loket baru aje rembat kira hadiah dan untuk raya sekali la kan.....

Untuk keperluan rumah pun ada, minggu lepas baru rembat kat kk home deco nilai 3, sanggup lagik tu posa2 pun kesana semangat betuiiiii laaaa........

Terima kasih yang tak terhingga buat che abang, diatas pengorbanan dan kasih sayang yang tak berbelah bahagi dan tak pernah ada sedikit pun kata2 kasar yang mengguris hati selama 17 tahun ini. Untuk abang, ayang minta ampun maaf banyak2 jika ada salah dan silap selama kita bersama dalam melayari bahtera rumahtangga ini.

Ya Allah......kau peliharakanlah hubungan kami ini dengan sebaik2nya, jauhilah kami sekeluarga daripada perkara2 yang tidak diingini dan tidak baik, berikan kami kesejahteraan hidup dan kesihatan yang baik dan berkatilah kehidupan kami sekeluarga, aminnnnn.....................




5 comments:

  1. hepy 17th anniversary to akak & che abang.. semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa... Amin...

    ReplyDelete
  2. semoga sal dan suami bahagia hingga ke akhir hayat.amin

    ReplyDelete
  3. Happy anniversary buat sal dan en lokman yer...

    ReplyDelete
  4. happy anniversary kak... dah 17 thn tu... moga bahagia sehingga akhir hayat...

    ReplyDelete
  5. Tak ada yg nak dimaafkan..tak pernah terguris hati..Abang pun nak mohon maaf andai terkasar bahasa..terlanjur bicara selama 17..ye ke 17 tahun..mcm baru semalam jer...Any way terima kasih kerana melahirkan 6 orang putera & puteri..

    ReplyDelete