About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, July 7, 2010

PINDAH RUMAH

Salam,

Esok pindah rumah lagik,hu hu...........letih tau.....mujur dekat, boleh bawa dulu deco2 kesayangan aku dengan kenderaan sendirik, dok quarters la pulakkkk..............selesa skit nak buat kelas coklat, walaupun quarters tapi besar dan 2 tingkat lagik tu.

Sabarr...ya kengkawan, ada masa nanti aku tepek gambor kediaman baru ku itew dengan hiasan yang menarik, chehhh....perasan pulok mokcik.

Esok lori datang angkut barang, aku paksa tuannya siapkan tempat letak deco aku sekali, hi hi................dril apa2 yang patut, tak gitu.....sekali pakej tu, hahahah..........jahat tak aku dan aku pastikan sebelum diorang balik kena pasang semula semua katil2 yang ada, mokcik nak jadi pengarah plak ni, tungguuuuuuu.........

2 comments:

  1. akak nanti jangan luper update rumah baru yer... mesti cantik akak deco... xsabar hajar nak tengok....

    ReplyDelete
  2. pindah mmg pnt kak...mengemas jgn smpai tak makn, kan gastrik pulok...

    update blog tau nti

    ReplyDelete