About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, June 30, 2010

SHOPINK RAYE DAAA........

Salam,

Semangat kata ko.......puasa belum lagik da shopping tuk raya, besa laaa........aku sukee buat persiapan awal, shopink sikit2 dulu, dekat raya baru shopink sakan lak, he he.........

Layannnnnn........



Laa.......kenapa senget lak nih, tak kesahlah.....gara2 nak cepat ler nih. Rembat baju kurung satu kat butik AFIA, amacam lawa takkkk????? he he.......lawa tak lawa, itu dah jadik milik aku tau...


Kain pasang cotton untuk si anak dara ku yang 2 orang tu, yg ni untuk hari raya ke-3 kott.........


Yang kat atas tu untuk raya ke berapa ntah, 2 pasang kain untuk anak dara, sengaja aku pilih kain sarung supaya anak2 kenal dan suka pakai dan kain pasang yang kelabu tu milik hakulah, bahagian aku wajib ada,hihi.........



Yang ni pulak untuk kami sekeluarga, kain untuk baju melayu dan baju kurung, semua sama tahun ni, dipakai pada raya pertama, tahun ni aku pilih color ni pulak tp bukan purple macam tahun lepas tau........

Alamakkkk!!!!!! sapa nak jahit nih...........sempatkah haku.......akan aku cuba, tapiiiii........... kalau tak sempat, tolong hakuuuuuu......................

Daaaaaaaaaaaa........

1 comment: