About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, January 12, 2011

BANJIR OH BANJIR......

Salam.....

Dah lama tak main air banjir ni, kebetulan masa balik kampung nak sambut besday party Aying jumaat lepas air tengah naik, anak2 apalagi sukee sangat laa.......mak anak pun sama tapi tak boleh nak main air lama2 nanti krem kaki ni sebab tak tahan sejukkkk, nanti che abang yg susah plak, hehe...............

Tengoklah dak Aying tu siap berenang lagik dengan si abang Eamnya, lepas majlis, malam tu kemas dan angkut perabut segala bawa ke ruang tamu atas, langsir pun angkat juga risau air tengah naik lagi masa tu, mujurlah keesokan harinya surut skit masa aku bertolak balik ke k trg.

Layannnnnnzzzzzzzzzzz..............









Kenangan banjir jan 2011 di kota bharu, tahun ni taklah seteruk mana....biasa2 saja, tapi seronokkkkk........................

Daaaaaaaaaaaa..............

2 comments:

  1. salam sal..fuh banjir dah mcm laut dah .

    ReplyDelete
  2. slm atty...tu skit je tu....seronokk...tiap2 tahun dapat main air,hihi...

    ReplyDelete