Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, January 10, 2009

DI PUSAT SAINS NEGARA

Sehari di Pusat sains Negara...

Bab langsir kena tinggal dulu. Nanti siap model baru, aku upload lagi..tgh dlm pembikinan , tunggu...sabor ya. nak tahu, baju yg aku pakai ni pun buatan sendiri.banyak lagi fesyen yang terkini.aku ni memang minat fesyen,tak kiralah apa pun termasuk kasut,handbag,tudung semua aku pantang tengok.kalau ada yang berkenan mesti aku tak lepas punya.(kalau ada duit ler).





Ini anak bongsu aku yang daun keladi. Tengah naik motor kat Pusat Sains Negara. Boleh tahan lajunya. Masa korner, cuping telinga kenalah sikit-sikit kat jalanraya....




No comments:

Post a Comment